شناسهٔ خبر: 156687 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد

فرشید گلیج عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از درون ساختمان ستادی تا دورترین نقاط کشور که شاهد فعالیت رادارها هستیم، همه‌جا آثار زحمات و خدمات متخصصان اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی قابل رویت است.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی قاسم‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی که روز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: هر مدیری که آماده پذیرفتن مسئولیت می‌شود باید این نکته را بپذیرد که روزی باید این منصب را تحویل فرد دیگر بدهد. در همین راستا تا زمانی که به‌عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستیم باید با تمام توان برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه صفی‌نیا مدیرکل سابق تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی فردی مسئولیت پذیر و پرتلاش بود، افزود: هماهنگی و نظم موجود در این اداره‌کل، حاصل مدیریت فردی متخصص بوده که با استفاده از توان داخلی شرکت بسیاری از پروژه‌ها را به سرانجام مطلوب رساند.

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی خطاب به رضا نیک صفت مدیرکل جدید تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، گفت: بدون شک مدیرکل جدید با گستردگی و حساسیت‌های موجود در این اداره‌کل آشنایی دارد و با تمام توان باید تلاش کند تا آثاری مطلوب از خود برجای بگذارد.

متخصصان تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی مهندسان حاضر در میدان هستند

معاون عملیات فرودگاهی در این مراسم با بیان اینکه متخصصان این اداره‌کل مهندسان حاضر در میدان هستند، گفت: این متخصصان که دارای تحصیلات عالیه هستند، برای تامین تجهیزات مورد نیاز در پروژه‌های مختلف، همواره در میدان حضور دارند.

فرشید گلیج افزود: متخصصان اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی بارها نشان داده‌اند که در پروژه‌های مختلف با استفاده از ظرفیت نیروهای داخلی به‌جای برون سپاری، به‌نفع شرکت فرودگاه‌ها و بیت‌المال کار انجام داده‌اند.

گفتنی است؛ زحمت کشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، باریکانی مدیرکل دفتر مدیریت بحران، مقررات فرودگاهی و پدافند غیرعامل، توفیقی و غیب الله‌زاده مشاوران مدیرعامل و معاونان اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی از حاضران در این مراسم بودند که از خدمات و زحمات میرسعید صفی‌نیا در این حوزه تجلیل کردند.