شناسهٔ خبر: 156715 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امام‌جمعه شهرستان اهر:

تقدیر امام‌جمعه شهرستان اهر از اداره راهداری شهرستان به دلیل تلاش شبانه‌روزی در برف و راه‌بندان

هشترود ‌امام‌ جمعه شهرستان اهر از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر به خاطر تلاش بی‌وقفه، جهادی و شبانه‌روزی در شرایط سخت و بین برف و راه‌بندان تقدیر و تشکر کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ آیت اله حاجی زاده در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بنده دیروز شاهد وضعیت جاده اهر تبریز بودم که انصافاً وضعیت در حوزه استحفاظی اهر خیلی بهتر از وضعیت بقیه محورها بود و این در حالی است که میزان بارندگی در اهر به‌مراتب بیشتر از سایر شهرستان‌ها بود.

وی تصریح‌کرد: البته راه‌های روستایی ما نیازمند عنایت بیشتر مسئولین است که با تجهیز بیشتر اداره راهداری دست این عزیزان زحمتکش را بگیرند تا دیگر شاهد بسته ماندن راه‌های روستایی نباشیم .

‌وی افزود: در محدوده شهرمان در بارش برف با مشکلاتی همراه هستیم و همشهریان عزیز از بابت مشکل تردد در معابر عمومی گلایه‌مند هستند که در اینجا از فرماندار عزیز و شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر و بقیه عوامل زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و می‌خواهم تا در این‌گونه مواقع بسیج شده و در جهت رفع مشکلات و معضلات شهر به‌صورت جهادی ایفای وظیفه نمایند البته مردم هم در این میان وظیفه دارند که به عوامل شهرداری کمک کرده و قدردانی کنند.