شناسهٔ خبر: 156760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل:

راه دسترسی پیست اسکی آلوارس تا فردا ظهر بازگشایی می‌شود

الوارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون راهداران در حال تلاش برای بازگشایی جاده دسترسی به پیست اسکی آلوارس هستند که تلاش می‌شود تا فردا ظهر این راه بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جریان بازدید از روند عملیات بازگشایی این محور اظهار کرد: ۴ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی با ۱۰ نفر نیروی انسانی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس هستند. 

وی افزود: با توجه به حجم برف موجود در این مسیر که در برخی مناطق تا ۲ متر نیز رسیده است، تلاش می‌شود تا فردا ظهر این مسیر بازگشایی شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تشریح کرد: راهداری اردبیل در جهت توسعه ورزش‌های زمستانی و گردشگری زمستانی نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام می‌کند و هرساله شاهد تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر گردشگری و ورزشی هستیم. 

وثوقی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز بیان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد اما هم‌چنان توصیه می‌شود تا در صورت ضرورت تردد از جاده‌های استان رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر لوازم زمستانی را به همراه داشته باشند.