شناسهٔ خبر: 156816 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد:

بارش باران در آزادراه قزوین – رشت و برخی محورهای مازندران

رعایت موارد ایمنی هنگام رانندگی در زمان بارش باران تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و ضمنا آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شریانی و غیر شریانی روز سه شنبه دهم بهمن ماه را اعلام کرد؛ که تا این لحظه تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و ضمنا آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گرمدره، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده رضی آباد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع برقرار است.

 بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان ، گیلان و چهارمحال و بختیاری و نیز بارش باران در برخی از محورهای استان مازندران وجود دارد.

محور پونل – خلخال و محور هشتگرد – طالقان محورهای مسدود غیر شریانی و محورهای  سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده دارای انسداد فصلی هستند.