شناسهٔ خبر: 156844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور احترام وتکریم بازنشستگان:

دیدار با جانباز بازنشسته راه و شهرسازی بوشهر

دیدار با خانواده جانباز ناصر شموسی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی به همراه رئیس کانون بازنشستگان و جمعی از کارکنان راه و شهرسازی از جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، امیر بهادری معاون توسعه مدیریت منابع انسانی به همراه بروز هژبریان رئیس کانون بازنشستگان و جمعی از کارکنان راه و شهرسازی با حضور در منزل جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته راه و شهرسازی بوشهر آقای ناصر شموسی، دیدار کرد.

بهادری در این دیدار اظهار داشت : بازنشستگان این اداره کل از جمله نیروهایی بودند که بزرگترین سرمایه زندگی یعنی عمرگرانمایه شان را در راه خدمت صرف کرده اند و این انسانهای خدوم اکنون باید درسن بازنشستگی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.  
وی تأکید کرد: سرکشی و شناسایی نیازهای بازنشستگان از ضروری ترین اقداماتی است که کانون بازنشستگان باید به صورت مرتب به آن پردازد؛ اگر کسالتی بر بازنشسته ای عارض شد، تلاش شود تا با ارائه خدمات درمانی و فراهم کردن تمهیدات لازم از آلام روحی و جسمی او، کاسته شود.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی در این دیدار ضمن ایجاد روحیه و امید از نزدیک در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت و سلامتی کامل، طول عمر توام با عزت و سربلندی را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
در پایان با اهدای گل و لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.