شناسهٔ خبر: 156868 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رالی خانوادگی کامیون‌های کشنده به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

رالی خانوادگی در آستانه دهه مبارک فجر، رالی خانوادگی در بخش بار برای کامیون‌های کشنده با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در آستانه دهه مبارک فجر، رالی خانوادگی در بخش بار برای کامیون‌های کشنده با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

مسیر برگزاری رالی از تهران تا شهر اراک است که صبح روز ۱۱ بهمن ماه از محل مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری این سازمان آغاز و با توجه به مسیر مشخص شده از تهران به سمت شهر اراک، کشنده‌ها به حرکت در می آیند و طبق جدول زمانی و مسیر مشخص شده در همان روز به خط پایان در شهر اراک محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خواهند رسید.

براساس این گزارش امتیازات نهایی شرکت کنندگان در رالی بر اساس رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزشی خواهد بود که روز قبل از آغاز رالی به شرکت کنندگان ارائه شده و محاسبه می‌شود و شرکت کنندگانی که امتیاز منفی کمتری داشته باشد، رتبه بالاتری را کسب خواهند کرد.

گفتنی است آموزش‌های لازم به شرکت کنندگان در مرکز توسعه آموزش ، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط مربیان کانون جهانگردی و اتومبیرانی شامل نقشه خوانی، آشنایی با مسیر، محل های توقف و قوانین و مقررات مربوط به رالی ارائه شده است.