شناسهٔ خبر: 156911 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی مدیران و رؤسای ادارات آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما برگزار شد

نشست بوشهر کارگاه آموزشی مدیران و رؤسای ادارات آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ستادی و فرودگاه‌های کشور در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر، کارگاه آموزشی مدیران و رؤسای ادارات آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمایی ستادی و فرودگاه های کشور با موضوع نقش آتش نشانی فرودگاهی در سیستم فرماندهی صحنه با میزبانی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم عباس اسماعیلی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی عنوان کرد: فرودگاه بوشهر افتخار میزبانی از بزرگوارانی را دارد که جان و مال خود را برای آسایش مسافران و مردم به خطر می اندازند.

حاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت: آموزش یکی از مهمترین عوامل رشد و پویایی مجموعه ما هست و پیگیر برقراری کارگاه های آموزشی در اوایل سال جهت هدف گذاری و ایجاد هماهنگی در همان سال هستیم.

وی افزود: تفکر علمی متناسب با سیستم و استفاده از جوانان در مسئولیت ها جهت پویایی سیستم جز اهداف ما بوده که با تلاش همه دست اندرکاران محقق شده است.

باریکانی مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی و مدیریت بحران گفت: بسیار خرسندیم با مدیریت کلان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران جایگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ارتقا چشمگیری پیدا کرده است.

وی افزود: جایگاه کار تیمی و فرماندهی، محور موفقیت بزنگاه های صیانت جان و مال مردم توسط آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما است.

در پایان از بازنشستگان اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه شهدای بوشهر تقدیر بعمل آمد.