شناسهٔ خبر: 156919 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۴ بهمن در برخی محورهای مواصلاتی کشور

اعمال محدودیت ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱۱ بهمن تا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

این گزارش حاکی است در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر این اساس محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۴ این روز محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال برای خودرورهای به مقصد چالوس اعمال می‌شود، همچنین از ساعت ۱۵ این روز تردد از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به طور کامل مسدود بوده و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود.

بر مبنای این گزارش از ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

گزارش مرکز مدیریت راه های کشور می‌افزاید: در محور هراز و در روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود، همچنین در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد کلیه خودروهای تریلر همچنان از محور هراز ممنوع است.

گفتنی است تردد خودروهای کامیون وکامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه) از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.