شناسهٔ خبر: 156941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت آغاز دهه فجر

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت آغاز دهه فجر مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طی پیامی آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بدین شرح است: دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد. تا وقتی یک ملت در حصار استبدادِ یک حکومت وابسته و فاسد و ضدّ مردم و ضدّ فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیز زیبا و مطلوبی که زندگی آنها را از لحاظ مادّی و معنوی اعتلاء بخشد و پیش ببرد، نمی‏تواند در بین آنها پا بگیرد.«مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود. دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎ های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به‌طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای " ولایت فقیه و رهبری" در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

اینجانب در آغاز ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران، خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق  پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را برای همگان مسئلت دارم.