شناسهٔ خبر: 156948 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

قدردانی رئیس سازمان جهانی هواشناسی از ایران برای برگزاری کنفرانس تغییر اقلیم

کنفرانس تغییر اقلیم رئیس سازمان جهانی هواشناسی در پیام ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران از دولت و سازمان هواشناسی کشور برای برگزاری این کنفرانس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، عبدالله ال مندوس در پیام ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: از دولت جمهوری اسلامی ایران و از سازمان هواشناسی این کشور برای فراهم کردن بستری عالی برای مقابله با
چالش‌های امروزی تغییر اقلیم سپاسگزارم.

وی افزود: این کنفرانس بلافاصله پس از کاپ ۲۸ برگزار می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی است برای دانشمندان و استعدادهای جوان در خصوص بحث و بررسی چالش‌ها با تمرکز بر توسعه پایدار و حمایت از دولت و ایجاد و برنامه‌ریزی راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با اثرات تغییر اقلیم.

رئیس سازمان جهانی هواشناسی  ادامه داد: با توجه به اهمیت این کنفرانس، همه شرکت کنندگان را ترغیب می‌کنم تا فعالانه مشارکت کرده و در موفقیت کنفرانس سهیم شوند.

رئیس سازمان جهانی هواشناسی گفت: مایلم از نماینده دائم ایران در سازمان جهانی هواشناسی WMO، دکتر سحر تاجبخش مسلمان به دلیل مشارکت برجسته و نقش پیشرو ایشان در برگزاری چنین کنفرانس برجسته بین‌المللی تقدیر و تشکر کنم.