شناسهٔ خبر: 156954 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

پاسخ‌گویی ۶۰ مدیر وزارت راه و شهرسازی به مردم در دومین سفر رییس‌جمهور به هرمزگان

حسین مذنب مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان به منظور پیگیری مشکلات مردم، بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی این وزارت‌خانه به مدت سه روز در ساختمان شهید دادمان بندرعباس حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، "حسین مذنب" مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان به منظور پیگیری مشکلات مردم، بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی این وزارت‌خانه به مدت سه روز در ساختمان شهید دادمان بندرعباس حضور دارند.

وی افزود: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سیزدهمین سفر دور دوم رییس جمهوری و هیات دولت به استان با بیش از ۶۰ مدیر ملی شامل ستاد وزارت راه و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته طی سه روز در این استان درحال بررسی مشکلات مراجعه‌کنندکان هستند.

پاسخ‌گویی ۶۰ مدیر وزارت راه و شهرسازی به مردم در دومین سفر رییس‌جمهور به هرمزگان

وی ادامه داد: در این سه روز مدیران به صورت ارتباط چهره به چهره با مردم استان هرمزگان، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و طبق راهکارهای قانون پیگیری و برطرف خواهند کرد.

مدیرکل بازرسی وزارت راه با بیان اینکه پیگیری یک سوم مشکلات مردم محله اسلام‌آباد در دور اول سفر رییس جمهور و هیات دولت منجر به صدور سند مالکیت شد، توضیح داد: در سفر دور نخست(سال۱۴۰۰) تعدادی از مردم محله اسلام‌آباد بندرعباس برای بررسی و پیگیری مشکلات سندهای مالکیت خود مراجعه کردند که با تدبیر مدیران سازمان ملی مسکن و بازآفرینی شهری صورت‌جلسه‌ای تنظیم و طبق آخرین اطلاعات، پیگیری یک سوم مردم این محله منجر به صدور سند شده است.

مذنب گفت: در ادامه این پیگیری‌ها پنج‌شنبه شب نیز نشستی در مسجد این محله برگزار می‌شود و آن دسته از همطنانی که هنوز مشکلات سندهای مالکیت آن‌ها برطرف نشده می‌توانند برای پیگیری مشکلات خود در این جلسه حضور داشته باشند.

پاسخ‌گویی ۶۰ مدیر وزارت راه و شهرسازی به مردم در دومین سفر رییس‌جمهور به هرمزگان

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در احیای اعتماد عمومی مردم به دولت، خاطرنشان کرد: برای پیگیری و برطرف شدن مشکلات مردم، وظیفه اداره‌کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی نیز پیگیری مسائل و امور مردم است.

بر اساس این گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفتنی است؛ یک تیم پاسخ‌گویی وزارت راه و شهرسازی از امروز چهارشنبه تا پایان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان هرمزگان از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعداظهر در ساختمان شهید دادمان در بلوار ساحلی بندرعباس مستقر است.

پاسخ‌گویی ۶۰ مدیر وزارت راه و شهرسازی به مردم در دومین سفر رییس‌جمهور به هرمزگان