شناسهٔ خبر: 156980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به‌ گزارش اداره پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان را با یک دستور تحت عنوان ارایه مطالب درخصوص راهکارها و تمهیدات در نظر گرفته شده جهت هماهنگی بهتر و تسریع در دستیابی به اهداف و سیاست های ابلاغی وزارت متبوع و مدیریت کلان استان و رفع موانع و چالش های موجود برگزار کرد.

در این نشست ابتدا داعی به ارائه وظایف اداره کل و در ادامه به ارایه گزارش اجمالی در خصوص پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل پرداخت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین وظایف مدیران را با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین، ارایه بهترین خدمات به مردم دانست که این ارایه خدمات مطلوب به مردم را خود باعث جلب مشارکت حداکثری آنان دانست.

در ادامه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن، فرودگاه ها، شرکت عمران شهر جدید بینالود، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نمایندگان شرکت عمران شهر جدید گلبهار و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان به ارایه گزارش پرداختند.