شناسهٔ خبر: 157002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست کارگروه رفع نقاط پر تصادف ۳ شهرستان استان کرمان برگزار شد

کارگروه رفع نقاط پر تصادف  سه شهرستان غربی استان کرمان برگزار شد نشست کارگروه رفع نقاط پر تصادف سه شهرستان غربی استان کرمان باهدف شناسایی و اقدام برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای و پیگیری روند اجرایی رفع این نقاط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سیدحمزه روح الامینی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در نشست کارگروه رفع نقاط پرتصادف گفت: ۳۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای حوزه شمال استان وجود دارد که در جلسه کمیسیون ایمنی راه های کشور مقرر شده بود راهداری استان تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵ نقطه پرحادثه را اصلاح کند.

روح الامینی با اشاره به این که هم اکنون از تعداد ۱۵ نقطه حادثه خیز تائید شده ۶ نقطه اصلاح شده است، اظهار داشت: اشکال هندسی راه و دیگر اقدامات فیزیکی راه قوس غبیرا محورگلزار بهرامجرد، دونقطه در محور بردسیر- دشتکار، قوس نارپ و دو نقطه در محور نگار- بهرامجرد رفع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این که با اهتمام بیشتر انجام عملیات رفع نقاط حادثه خیز تعیین شده را داریم، تصریح کرد: اصلاح مابقی نقاط حادثه خیز در حال مطالعه، طراحی و مراحل برگزاری مناقصات می باشد.

در این نشست سید حمزه روح الامینی معاون راهداری، مسلم سمندری معاون حمل ونقل، روسای ادارات ستادی مرتبط با رفع نقاط پرحادثه و روسای ادارات راهداری و حمل ونقل شهرستانهای سیرجان، بافت و رابر، روسای قرارگاه پلیس راه استان و فرماندهان پاسگاههای پلیس راه سیرجان ، بافت و رابر حضور داشتند.