شناسهٔ خبر: 157007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

11 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

دوازدهم بهمن، یادآور رجعت بزرگمردی از تبار ابراهیم به خاک پرافتخار میهن اسلامی عزیزمان بود که ورودش بزرگترین استقبال عالم را رقم زد و بی شک یاد و خاطره این رهبر کبیر در تاریخ و بر اذهان مردم آزاده جهان خواهد ماند.
دهه فجر طنین شکوه و سرافرازی یک ملت است، ملتی که پس از سال ها درد و رنج زیر غل و زنجیر طاغوت، ایستاد، نور تاباند و بر تاریکی پیروز گشت.
این ایام فرخنده و مبارک فرصت بزرگی است تا با درس گرفتن از تاریخ و با سرلوحه قراردادن رهنمود های مقام معظم رهبری، پس از ۴۵ سال خدمت و تلاش، باز بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت میهن عزیز گام برداریم و می طلبد تا همگی با همت و تلاش در این مسیر خطیر گام برداریم تا بعنوان پیشران پیشرفت شاهد تنومند شدن بخشی از درخت این انقلاب باشیم.
اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه فجر را خدمت هم استانی های عزیز به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون برای عزیزان و سربلندی و عزت برای میهن عزیزمان را از درگاه احدیت خواستارم.