شناسهٔ خبر: 157084 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نمایشگاه عکس تغییر اقلیم در حاشیه کنفرانس تهران

کنفرانس تغییر اقلیم نمایشگاه عکس تغییر اقلیم در حاشیه محل برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران در سالن قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، نمایشگاه عکس تغییر اقلیم در حاشیه محل برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران در سالن قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد که آثار ارائه شده در این نمایشگاه، گزیده ای از آثار برتر ارسالی به دبیرخانه نخستین مسابقه عکاسی کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم تهران است.

در این نمایشگاه حدود ۳۰ اثر برجسته و شاخص به نمایش درآمد و آثار ارسالی تصویری عینی و واقعی از پیامدهای تغییر اقلیم در کشور را به تصویر کشید.

نمایشگاه عکس تغییر اقلیم فرصت مناسب برای نمایش و آگاهی بخشی آثار و پیامدهای تغییر اقلیم در جامعه، بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، مدیریت شهری و.. بوده است.

این نمایشگاه به ترویج اهمیت اقلیم و نگهداشت آن کمک کرده و می تواند به عنوان یک فرصت آموزشی برای آحاد جامعه الهام بخش باشد.

مسابقه عکاسی «تغییر اقلیم و پیامدهای آن»  به عنوان یکی از رویدادهای جانبی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم در ۱۱ محور «تغییر اقلیم و مخاطرات جوی، تغییر اقلیم و پیامدهای اقتصادی-اجتماعی، تغییر اقلیم و پیامدهای محیط زیستی، تغییر اقلیم و پیامدهای کشاورزی، تغییر اقلیم و گرمایش جو زمین» و... برگزار شده است.

هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم به عنوان بزرگترین رویداد اقلیمی دوره ای منطقه با حضور حدود ۱۲ کشور و پنج نهاد بین المللی به میزبانی سازمان هواشناسی کشور در تهران برگزار شد.