شناسهٔ خبر: 157100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه تکمیل راه ساحلی دیر – کنگان

راه ساحلی کنگان بوشهر کارشناس اداره نظارت بر ساخت راه‌های راه وشهرسازی بوشهر از روند عملیات اجرایی پروژه تکمیل راه ساحلی دیر- کنگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، رحمان پروین زاد کارشناس اداره نظارت بر ساخت راههای راه و شهرسازی بوشهر اظهار کرد:  عملیات اجرایی با لایه اساس محدوده کیلومتر ۰+۲۰۰ الی ۱+۵۰۰ انجام گرفته است و دو دستگاه پل در کیلومتر ۰+۵۰۰ و ۱+۰۰۰ در حال اجرای شناژ و دال است.

پروین زاد افزود:  عملیات زیرسازی محدوده کیلومتر ۰۰۰+۲ الی ۰۰۰+۳  شامل عملیات لجن برداری بستر؛ بستر سازی؛ و عملیات اجرایی لایه های خاکی در محدوده کیلومتر ۰۰۰+۳ الی ۳۰۰+۴ نیز در حال انجام می باشد.

وی بیان کرد: عملیات روسازی محدوده کیلومتر ۳۰۰+۴ الی ۲۰۰+۶ در حد لایه اساس  انجام گرفته و عملیات اجرایی پریمکت در حال اجرا است که به زودی شاهد شروع عملیات اجرایی آسفالت خواهیم بود.

پروین زاد در ادامه افزود:  پروژه مذکور دارای ۹ دستگاه ابنیه فنی با دهانه های سه الی ۶ متری است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

کارشناس نظارت بر ساخت راههای راه و شهرسازی بوشهر در پایان گفت: امیدواریم با شتاب بیشتری روند پروژه ادامه یابد و به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.