شناسهٔ خبر: 157129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با وجود بارش سنگین برف:

تردد در محور های مواصلاتی لرستان برقرار است

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به بارش های سنگین برف با تلاش جهادی و شبانه روزی راهداران ، تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۵‌هزار کیلومتر از راه‌های استان در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز، ازنا، سلسله، دلفان، بروجرد و دورود در سطح وسیع و گسترده بارش سنگین برف و در شهرستان‌های پلدختر، رومشکان و کوهدشت شاهد بارش شدید باران را داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: با وجود بارش سنگین برف با تلاش جهادی راهداران عملیات برفروبی و نمک پاشی و هدایت آب های سطحی به موقع انجام شد، و درحال حاضر تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

شیروانی تصریح کرد: بدلیل بارش سنگین برف در سطح استان که در شهرستان ازنا بارش ۵۰ سانتی متری برف را داشتیم، راه ۹۰۰ روستا مسدود شده بود که با طلوع صبح راهداران سخت کوش تا کنون توانسته اند ۷۰ درصد از راه‌های روستایی مسدود را بازگشایی نمایند و تلاش برای بازگشایی راه دیگر روستاها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: هموطنان گرامی درخواست می شود با توجه به مه گرفتگی شدید در محورها رانندگان گرامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند و درصورت سفر حتما در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند.