شناسهٔ خبر: 157135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دهه فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود

دهه فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت ملت رشید ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبلور شکوه و عظمت ملت رشید ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به مناسبت ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر و این ایام را به یاد ماندنی توصیف کرد. در این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

"این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست"

دهه فجر تبلور شکوه و عظمت ملت رشید ایران و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) است که توانست پرچم مقدس اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر ایران اسلامی به اهتزاز در آورده و تثبیت نماید و همه جهانیان و ملت های آزاده دنیا را با مفاهیم جدید مبارزه با طاغوت و ظلم ستیزی آشنا نماید.

مردم عزیز ایران اسلامی با هر دیدگاه و تفکر و با هر دین، مذهب، قوم و گرایشات سیاسی همچون ید و امت واحده ای زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفته و در مسیر فتح قله های افتخار و پیشرفت حرکت خواهند نمود.

اینجانب دهه مبارک فجر، این ایام شکوهمند و به یاد ماندنی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز و فهیم ایران اسلامی و همه دلدادگان انقلاب شکوهمند اسلامی علی الخصوص خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان سلحشور و همچنین به محضر همه همکاران عزیز و سختکوشم در اداره کل راه و شهرسازی استان و کارکنان دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل تبریک عرض نموده، برای همه عزیزان سعادت، بهروزی و توفیق خدمت به مردم عزیز را از درگاه خداوند منان خواستارم.

محبوب حیدری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل