شناسهٔ خبر: 157182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه زیرگذر دوربرگردان شند آباد افتتاح شد

33 در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه دوربرگردان پل زیرگذر شند آباد – شهرک صنعتی شبستر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی پروژه دوربرگردان پل زیرگذر شندآیاد – شهرک صنعتی شبستر افتتاح به بهره برداری رسید.

زیرگذر شند آباد از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی بوده که دارای یک دهانه ۲۰ متری به طول ۲۴ متر و طول رمپ ۲.۳۰۰ کیلومتر است.

این پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال با هدف تسهیل تردد در شبکه راه‌های استان و سهولت دسترسی به کریدر غرب کشور و ارتباط با کشور ترکیه، افزایش رونق اقتصادی و گردشگری در نتیجه تکمیل شبکه بزرگراهی منطقه، اصلاح مشخصات هندسی و افزایش سرعت در محور، افزایش ظرفیت و توسعه محور ارتباطی، ارتقا ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای، تأمین دسترسی و ارتباط شهرستان شبستر – شندآباد، شند آباد – خامنه، کوزه کنان و تسوج اجرا شده‌است.