شناسهٔ خبر: 157187 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در زنجان

یگان حفاظت خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان گفت: دوره آموزشی در راستای حفظ آمادگی و آشنایی و بالا بردن اطلاعات در تمام رده‌های کاری برای کارکنان یگان حفاظت اراضی سازمان زمین و مسکن همه‌ساله برگزار می‌شود.

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه دوره آموزشی در راستای حفظ آمادگی و آشنایی و بالا بردن اطلاعات در تمام رده‌های کاری برای کارکنان یگان همه ساله برگزار می‌شود، گفت: از آغاز سال جاری علاوه بر اجرای کلاس‌های آموزشی هفتگی به کارکنان یگان دوره‌های آموزشی نگهبانی و پلیس یار در سه روز متوالی برگزار شده‌است. 

وی اظهار کرد: همچنین دوره‌های اطفاء حریق، امداد و نجات، آمادگی جسمانی، دوره خاص ضابطین با دعوت از اساتید مجرب در این زمینه برگزار شده‌است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان، به نصب تابلو به تعداد ۵ مورد در اراضی دولتی، میادین شهری و مناطق حساس در شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: هر ماه نیز توسط عوامل شهرستانها برای عموم مردم تبلیغ و اطلاع رسانی لازم انجام می‌گیرد.

باقری تأکید کرد: همچنین مکاتبه‌ای در راستای آگاه سازی مردم توسط دهیاران در روستاهایی که در حریم شهرها واقع‌شده‌اند با بخشداری‌های استان انجام شده‌است. 

وی تصریح‌کرد: سامانه پیامکی « ۳۰۰۰۴۱۷۳۵» در طول شبانه‌روز در سراسر کشور آماده دریافت گزارشات مردمی پیرامون مبارزه با زمین خواری و پیشگیری از هر گونه تصرفات احتمالی به اراضی دولتی و ملی فعال است. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان زنجان، یادآور شد: در سال جاری بیش از ۲۰ مورد اخبار و گزارشات مردمی به‌صورت حضوری، تلفنی و پیامکی دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.