شناسهٔ خبر: 157208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور خرمشهر-آبادان پر ترددترین محور خوزستان در ماه‌های گذشته

تردد معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: محور خرمشهر-آبادان با ثبت بیش از ۶ میلیون و ۸۶۰ تردد خودرو پرترددترین محور استان در ماه های گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، لاله صاحبی بزاز معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۱ میلیون و ۱۵۰۶ هزار و ۹۰۲  تردد خودرو در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشت. 

وی از ثبت بیش از ۴۰ میلیون و ۵۰۲ هزار تردد کامیون در این مدت خبر داد و افزود: تردد کامیون‌های در محورهای استان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. 

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این مدت بیشترین تردد در محورهای کمربندی غرب به شرق، اندیمشک-خرم آباد و شوش-اهواز به ثبت رسیده است. 

صاحبی بزاز ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای خرم آباد-اندیمشک، شوش-الوان و ماهشهر-بندر امام خمینی (ره) و بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای خرمشهر آبادان، آبادان خرمشهر و شوش-الوان  ثبت شد.