شناسهٔ خبر: 157224 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به ۷۳۵۴ تماس در مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی

مرکز مدیریت راهها - 141 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از پاسخگویی به ۷۳۵۴ تماس تلفنی در شبانه روز گذشته و رسیدگی به مشکلات مردم توسط همکاران مرکز مدیریت راه‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، یوسف بن‌ی اسدی، رئیس مدیریت راه‌های استان گفت: با توجه به بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان از ساعات آغازین بارش برف و باران در استان تاکنون در مجموع تعداد ۷۱ هزار و ۸۷ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرارشده که از این تعداد ۷ هزار و ۳۵۴ مربوط به بخش پاسخ‌گویی توسط همکاران مرکز مدیریت راه‌ها جهت اطلاع‌رسانی وضع راه‌ها و پیگیری مشکلات کاربران جاده‌ای بوده است. 

وی افزود: براساس پیش بینی‌های هواشناسی، با توجه به برودت هوا طی امشب و فردا و احتمال یخ زدگی سطح محورها، خواهشمند است رانندگان و تردد کنندگان جاده‌ها ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی به‌همراه داشته‌باشند. 

بن‌ی اسدی همچنین از پاسخ‌گویی ۲۴ساعته سامانه تلفنی ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی استان خبر داد و افزود: هم‌استانی‌ها حتماً قبل از تردد در محورهای مواصلاتی از طریق شماره تلفن ۱۴۱ از وضع راه‌ها اطلاع کسب کنند.