شناسهٔ خبر: 157228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام الله دهه فجر:

برگزیدگان مسابقه فرهنگی،هنری «زخم زیتون» راه و شهرسازی استان زنجان تجلیل شدند

سردار سلیمانی در سومین روز از ایام الله دهه فجر برگزیدگان مسابقه فرهنگی ،هنری «زخم زیتون» ویژه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر روز شنبه اختتامیه مسابقه «فرهنگی و هنری »زخم زیتون با حضورمحسن محرمی یگانه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان،سید علی موسوی رییس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزارشد و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، برلزوم تداوم برگزاری چنین برنامه هایی ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد و گفت: این اداره کل نسبت به برگزاری این برنامه ها مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

در ادامه این مراسم امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: مسابقه فرهنگی و هنری زخم زیتون به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه با محوریت سردار دلهاحاج قاسم، مقاومت و پایداری و غزه ،نماد مقاومت یک ماه پیش داده شد بود،گفت: این مسابقه در قالب نقاشی برای کودکان هفت سال و برای سنین ۸ تا ۱۶ سال هم در قالب دلنوشته،شعر و داستان کوتاه بود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: به این مسابقه ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۶ اثر در قالب دل نوشته و داستانک ارسال شده بود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان با اهدا جوایزی تقدیر لازم به عمل آمد.