شناسهٔ خبر: 157256 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت آغاز دهه فجر

نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام کاپیتان نخجوانی به این شرح است: «تاریخ انقلاب اسلامی شاهد روزهای پرفراز و نشیب بسیاری بوده است و البته؛ دوازدهم بهمن‌ماه یک سرآغاز ویژه بود، روزی که خورشید از افق مهرآباد طلوع کرد و برگ زرینی در دفتر تاریخ صنعت فرودگاهی و هوانوردی ایران به ثبت رسید.

امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید از دیار غربت به وطن بازگشت و ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه مهمترین اعلان فرودگاهی تاریخ ایران به گوش همگان رسید. چه فرخنده بود آمدنش و چه زیبا رقم خورد لحظه دیدارش. آنگاه بود که فجر انقلاب در آسمان ایران پهناور عیان گشت و تلالوی نور بر وجب به وجب خاک میهن تابیدن گرفت.

اینجانب فرا رسیدن دوازدهم بهمن‌ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن از طریق فرودگاه بین‌المللی مهرآباد را به تمامی همکاران ستادی و فرودگاهی تبریک می‌گویم و قدردان زحمات جهادی همکارانم برای اعتلای صنعت فرودگاهی در راستای قوت بخشیدن به نظام پربرکت انقلاب اسلامی هستم.»