شناسهٔ خبر: 157266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند عملیات اجرایی قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه بررسی شد

1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بررسی پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز – ارومیه گفت: این پروژه یکی از اولویت‌های اجرائی اداره کل راه و شهرسازی استان بوده و با تمام توان جهت اتمام آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و سایر مدیران دستگاه‌های مرتبط از روند عملیات اجرائی قطعه ۶ آزادراه تبریز ارومیه بازدید کردند. 

سید احمد موسوی در جریان این بازدید، ضمن تشریح روند عملیات اجرائی این پروژه عنوان کرد: پروژه قطعه ۶ آزادراه تبریز ارومیه یکی از اولویت‌های اجرائی راه و شهرسازی استان است و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد. 

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: همه مدیران استانی باید دست به دست هم دهند تا مشکلات پیمانکاران طرح‌های عمرانی از محل قانون مولدسازی و تهاتر حل شود. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت اولویت دادن به اتمام چهار کیلومتر پایانی قطعه ششم به سمت سه‌راهی اهر و تسریع در اجرای آن تأکید کرد. 

شایان ذکر است پروژه قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه به طول ۲۸ کلیومتر و با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی در حال اجرا است.