شناسهٔ خبر: 157270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسافران از محورهای جایگزین به جای محور اندیکا-شهرکرد استفاده کنند

گرفتار شدن خودروها در برف محور اندیکا-شهرکرد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به بازبودن تمامی محورهای اصلی استان گفت: با توجه به شدت بارش برف در محور اندیکا-شهرکرد، درصورت ضرورت انجام سفر به شهرکرد، از محور جایگزین استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، مرتضی بهداروندی اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در محورهای شمالی استان بودیم و با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای اصلی در استان باز هستند.

وی با اشاره به‌شدت بارش برف در محور اندیکا-شهرکرد، افزود: تردد در این محور به کندی انجام می‌شود و پیشنهاد می‌شود در صورت ضرورت انجام سفر به شهرکرد، از محورهای ایذه-دزپارت-شهرکرد و اندیمشک-خرم‌آباد- اصفهان-شهرکرد به‌عنوان محورهای جایگزین استفاده شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: رانندگان در صورت تردد ضروری در محورهای برف‌گیر، علاوه بر استفاده از زنجیرچرخ برای خودرو، از سیستم گرمایشی ماشین خود اطمینان حاصل کنند.

بهداروندی تأکید کرد: هم استانی‌ها پیش از تردد در محورها در تماس با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شماره ۱۴۱، از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.