شناسهٔ خبر: 157285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسیر دلگان_ ذهکلوت بازگشایی شد

سیلاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی محور دلگان ـ ذهکلوت در جنوب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،شهرام مبارکی اظهار کرد: بر اثر بارندگی های دو روز اخیر ۲ محور اصلی ، روستایی و راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصر قند در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب ، مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنان مسیر روستایی چاهان _ زر آباد و راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصرقند به علت فروکش نکردن سیلاب بسته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مسیرهای جنوب استان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، افزود: پس از بارندگی های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محورهای مسدود شده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: درحال بررسی میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان هستیم.

مبارکی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان مطلع شوند.