شناسهٔ خبر: 157287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه اول راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام  در عملکرد سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و مسکن

مدیرکل راهداری ایلام اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام رتبه نخست در پاسخگویی به پنجره واحد زمین و مسکن در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: این اداره کل رتبه نخست در پاسخگویی به پنجره واحد زمین و مسکن در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را کسب کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات و استعلامات انجام شده در نحوه ارائه خدمات و مدت زمان پاسخگویی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، این اداره کل به منظور رسیدگی منظم و پاسخگویی به استعلام ها  در اسرع وقت حائز رتبه اول شد.

چشمه خاور افزود: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان سامانه ای که نقش تسهیل گر در ارائه خدمات مربوط به اراضی به متقاضیان و عامل نظارتی بر عدم انجام تخلفات در این حوزه را دارد.

وی عنوان کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مسئول در حوزه مدیریت اراضی و صدور مجوز و اشخاص حقیقی و حقوقی عمل می کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام ادامه داد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با برقراری فرآیندهای بین دستگاهی، زمینه لازم برای مدیریت هوشمند و بهینه امور مربوطه به زمین ارتباط متقاضیان و خدمات این حوزه را با دستگاه های اجرایی مربوطه ساماندهی می کند.

لازم به ذکر است: پایش اراضی و مقابله با تعرض و تصرف زمین و تعیین نوعیت اراضی از جمله خدماتی است که توسط این سامانه ارائه می‌ شود.