شناسهٔ خبر: 157311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان چهارمحال و بختیاری به ۱۴ باب تا پایان سال

افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان چهارمحال و بختیاری مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان چهارمحال و بختیاری به ۱۴ باب افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری)، فاطمه السادات حسینی راد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ارائه خدمات مورد نیاز به رانندگان و مسافران، نقش مهمی در افزایش ایمنی راه ها و کاهش سوانح رانندگی دارند.

حسینی راد با بیان اینکه در حال حاضر ۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های مواصلاتی در سطح استان فعال است که تا پایان سال به ۱۴ باب افزایش می‌یابد،‌افزود: وجود این مجتمع های رفاهی در ارتقا ایمنی و تردد امن در راه های استان و اشتغالزایی پایدار بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۹ فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های رفاهی جدید صادر شده است و تعداد ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی با پیشرفت های فیزیکی مختلف در سطح شبکه راههای استان توسط بخش غیر دولتی و با نظارت واحد سرمایه گذاری و بازرگانی این اداره کل در دست ساخت است.

حسینی راد گفت: درحال حاضر ۲۳ فقره موافقت اصولی در حال استعلام از سایر ارگانهای مربوط در این اداره کل در حال پیگیری است.