شناسهٔ خبر: 157349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۲۸ درصدی فیزیکی فاز اول پروژه مسکن سراج در کرمانشاه

پیشرفت ۲۸ درصدی فیزیکی فاز اول پروژه سراج مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پیشرفت فیزیکی فاز اول پروژه سراج حدود ۲۸ درصد، فاز دوم حدود ۱۲ درصد و فاز سوم هم در مرحله زیرسازی قرار دارد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه انبوه و معروف سراج در فازهای اول قرار است میزبان قریب ۱۵۰۰ خانوار کرمانشاهی شود، گفت: این پروژه در حوالی شهر کرمانشاه و نزدیک بیمارستان امام‌رضا (ع) است که ساخت این پروژه با بنیاد مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح‌کرد: این پروژه فعلاً در سه فاز آغاز به کار کرده که فاز اول آن شامل پنج بلوک ۳۶۰ واحدی، فاز دوم آن شامل ۱۶ بلوک ۱۱۲۰ واحدی و فاز سوم شامل ۲۷ بلوک ۱۷۵ واحدی است.

الماسی با بیان اینکه این پروژه انبوه‌ساز است می‌گوید: فاز اول به‌صورت ساختمان‌های شش طبقه و پیلوت و فاز دوم هم به‌صورت ساختمان‌های هفت طبقه و پیلوت در حال ساخت است.

وی افزود: فاز اول این پروژه آبان ماه سال گذشته آغاز شده و قرار است انتهای سال آینده تحویل شود، شروع فاز دوم هم تیرماه امسال بوده که تا سال ۱۴۰۴ تحویل متقاضیان می‌شود.

به گفته الماسی میانگین متراژ واحدها در فاز اول ۸۵ متر و در فاز دوم ۷۸ متر است. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۲۱۵ خانوار به این پروژه متصل شده‌اند، از برنامه‌ریزی برای اجرای فازهای بعدی پروژه خبر می‌دهد و می‌گوید: این پروژه در مجموع ۱۴۵ هکتار است که سه فاز اول در ۵۹ هکتار آن اجرایی شده و به‌ترتیب فازهای بعدی پروژه اجرایی می‌شود.