به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهدی مقیمی سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از برقراری ۲۴۸۰۰ تماس با سامانه گویای ۱۴۱ طی ورود سامانه بارشی به استان خبر داد.
وی افزود: با توجه به بارش های اتفاق افتاده و در پی انسداد مقطعی برخی از محورهای استان در روز جمعه ۱۳بهمن ماه ، ۲۴۸۰۰ نفر از خدمات تلفن گویای مرکز مدیریت راههای اداره کل استفاده کردند.
مقیمی در ادامه با اشاره به اهمیت وجود سامانه های هوشمند جاده ای گفت: طی این روز کارشناسان مرکز مدیریت راههای اداره کل به بیش از ۲۵۰۰ نفر از هموطنان از طریق پاسخگویی تلفنی خدمات دادند.
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه بیشترین تماس با سامانه گویای ۱۴۱ طی این مدت در روز جمعه به میزان ۱۸۶۰۰ تماس بوده افزود: در این روز کارشناسان مرکز مدیریت راهها به ۱۸۷۰ تماس تلفنی نیز پاسخ دادند.
مقیمی افزود: با رصد دقیق جادهها و اطلاع از شرایط تردد در محورهای بین شهری تلاش شد پاسخگویی به تماسهای مردم در کمترین زمان به نحو مطلوبی انجام شود.
وی بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بینشهری و همچنین اعلام برخی حوادث جادهای از عمدهترین موضوعات تماسهای برقرارشده با سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ بوده است.
مقیمی در پایان یادآور شد: سامانه گویای اطلاعرسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.