شناسهٔ خبر: 157454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر؛

۶ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به بهره برداری رسید

افتتاح راهدارخانه همزمان با دهه مبارک فجر ۶ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش مرکزی و الموت غربی و شرقی شهرستان قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، همزمان با دهه مبارک فجر ۶ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در  بخش مرکزی و الموت غربی و شرقی شهرستان قزوین به بهره‌برداری رسید که شامل ۵ طرح زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی و یک راهدارخانه با اعتبار ۴۶ میلیارد توما می‌شود.  اجرا شده‌اند.

بهره برداری از این طرح‌ها طی مراسمی در راهدارخانه جدیدالاحداث کوهستان در محور قزوین_الموت_کماسار و با حضور مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، لیلا قریب مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و وهاب میزانی مدیرکل دفتر فنی استانداری انجام شد.

در ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنین ۱۱ طرح در سایر شهرستان‌های استان قزوین مورد بهره برداری قرار می‌گیرند که یک باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور سه راهی رحیم‌آباد-بوئین‌زهرا، طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی بوئین‌زهرا، عملیات بهسازی، لکه‌گیری و روکش محور قزوین-تاکستان-آوج، اجرای روشنایی کمربندی تاکستان و بهسازی و روکش آسفالت محور قدیم قزوین-آب یک-طالقان از جمله آنها است.