شناسهٔ خبر: 157515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد؛

۹۱ خبرنگار واجد شرایط شناخته شدند/ پیگیر ثبت نام خبرنگاران "جامانده" هستیم

فعلا ۹۱ خبرنگار واجد شرایط شناخته شدند/ پیگیر ثبت نام خبرنگاران "جامانده" هستیم مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در طرح مسکن خبرنگاران ۲۵۰ نفر در استان ثبت نام داشتند که ۱۸۹ نفر موفق به ثبت نام نهایی شدند.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به‌ اینکه از ۱۸۹ نفر که ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: فعلا ۹۱ نفر واجد شرایط شناخته شده و استعلامات ۵۰ نفر دیگر در حال پیگیری است.

الماسی با تاکید بر اینکه منتظر کار ثبت نام خبرنگاران جامانده هستیم، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک مجوزی برای ثبت نام خبرنگاران جامانده صادر شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه خبرنگاران با مشکلات متعددی مواجه هستند، افزود: برای ساخت مسکن خبرنگاران بیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا از این طریق بخشی از مشکلات این قشر فرهیخته و تلاشگر جامعه که بحث تامین مسکن است مرتفع شود. 

وی با بیان اینکه این واحدها در قالب ساختمان‌های سه طبقه و شش واحدی احداث می شود، تأکید کرد: این اراضی در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و با ساخت‌وسازها در آینده‌ای نزدیک باعث ایجاد ارزش افزوده برای این اراضی خواهد شد.