شناسهٔ خبر: 157544 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفند ماه از فردا/عرضه کل ظرفیت قطارها به صورت اینترنتی برای اولین بار

بلیت قطار پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفند ماه از فردا ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و به صورت اینترنتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی شرکت راه‌آهن طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک تا ٢٢ اسفند (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/١٢/٢٢ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/٢٣)، از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ١۷ بهمن ١۴٠٢ صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود. 

همچنین پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۱۷ بهمن از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود. 

شایان ذکر است در پاسخ به تقاضاهای متعدد مردمی برای افزایش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری و جهت رفاه مردم عزیز و تسهیل خرید بلیت و پرهیز از ایجاد صف در مراکز فروش حضوری، راه آهن جمهوری اسلامی اقدام به برنامه ریزی جهت اولویت بخشی به پیش فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی کرده است.

در روش جدید که برای اولین بار به صورت آزمایشی برای پیش فروش اسفند ماه اجرا خواهد شد، ابتدا کل ظرفیت بلیت قطارها در پیش فروش اینترنتی عرضه خواهد شد و فروش حضوری نیز ۴ ساعت پس از شروع فروش اینترنتی و از میان بلیت های باقی مانده آغاز خواهد شد. لذا راه آهن جمهوری اسلامی ایران هموطنان عزیز را به خرید بلیت از طریق سکوهای اینترنتی توصیه می‌کند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.