شناسهٔ خبر: 157545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح ۴ پروژه راهداری در شهرستان چگنی

افتتاح به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی ۴ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی با اعتباری بالغ بر ۳۴۳ میلیارد ریال افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، طی مراسمی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی امام جمعه، افشین بازگیر فرماندار، رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل، حسن فاضلیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی دیگر مسئولین شهرستانی،۴ پروژه راهداری با اعتبار بالغ بر ۳۴۳ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان لرستان درحاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه های افتتاح شده در شهرستان چگنی اشاره کرد و افزود:  احداث و آسفالت محور روستایی دره رحمانه به طول دو کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

عبدی بیان کرد: پروژه روکش آسفالت راه‌های روستایی تشن، دلبر رک رک، جوان آباد و برکه به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: زیر سازی و آسفالت راه روستایی ژیرژیان به میان کنان به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه ها افتتاح شده در شهرستان چگنی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: نصب ۴۳۰ عدد نیوجرسی در محور خرم آباد _کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.