شناسهٔ خبر: 157587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد؛

جابه جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از مبادی جنوب استان

حمل کالا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از مبادی جنوب استان سیستان و بلوچستان در ۱۰ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، محمد یاسین احمدیان از جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون و ۴۵۸ هزار تن کالا در ۱۰ ماهه سال جاری از مبادی جنوب استان خبر داد و افزود: این میزان کالا توسط ۲۵۴ هزار و ۴۸۷ سفر جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی اشاره کرد: میزان جابه‌جایی کالا طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

احمدیان تأکید کرد: کالای اساسی و فرآورده های نفتی عمده کالا های جا به جا شده در این بازه هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۸۲ شرکت حمل و نقل کالا در جنوب استان سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند و رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته وی، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.