شناسهٔ خبر: 157598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر؛

یک باب مجتمع خدماتی رفاهی در دانسفهان به بهره برداری رسید

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی همزمان با ایام دهه فجر، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با حضور استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و محلی در محور سه راهی رحیم آیاد-بوئین‌زهرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در آیین بهره‌برداری از این مجتمع گفت: این مجتمع، سی و نهمین مجتمع خدماتی رفاهی احداث شده در استان قزوین است که با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان در دانسفهان احداث شده‌است.

حق‌لطفی با تأکید بر نقش مجتمع‌ها در ارتقای ایمنی سفرها افزود: در حال حاضر ۲۱ مجتمع دیگر نیز در حال احداث هستند که با تکمیل و بهره برداری از آنها ۴۰۰ هزار متر مربع دیگر به مساحت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در این استان افزوده خواهد شد.

استاندار قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها یکی از کارهای مهم و دارای اولویت استان است و ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز اقدام مؤثری در جهت ارتقای ایمن جاده‌ها و سفرها است.

محمدمهدی اعلایی همچنین احداث دوربرگردان در جاده بوئین‌زهرا-دانسفهان را ضروری دانست و گفت: مجوز یکی از دوربرگردان‌های مسیر بویین‌زهرا تا دانسفهان صادر شده و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار بویین‌زهرا نیز در ادامه این مراسم، ایمن‌سازی مسیر بوئین‌زهرا-دانسفهان را یکی از خواسته‌های اصلی مردم عنوان کرد و گفت: تقاطع‌هایی که موجب گره ترافیکی شده و باعث تصادف و فوت شهروندان می‌شوند، باید برطرف شود.

محمد ادیب رامندی با بیان اینکه شهرستان بوئین‌زهرا آماده استقبال از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است، افزود: در راستای حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی، کلنگ نخستین شهرک انرژی کشور و شرکت ایفا سرام به‌زودی به زمین می‌خورد.