شناسهٔ خبر: 157600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مکاتبه شورای عالی معماری و شهرسازی با استاندار چهارمحال و بختیاری؛

طرح جامع شهر فارسان ابلاغ شد

طرح جامعه شهر بروجن ابلاغ شد در مکاتبه شورای عالی شهرسازی و معماری با استاندار چهارمحال و بختیاری پس از انجام برخی اصلاحات طرح جامع شهر فارسان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح جامع شهر فارسان با مساحت محدوده ۷۴۲ هکتار و مساحت حریم ۲۶۹۷ هکتار با جمعیت ۴۰۲۴۹ در افق ۱۴۱۲ مصوب و ابلاغ شد.

وی تاریخ تصویب طرح جامع فارسان را در کمیته انطباق شورای عالی شهرسازی ایران ۹ مرداد ۱۴۰۲ عنوان کرد و افزود: همچنین این طرح توسط معاون شهرسازی و معماری وزارتخانه در تاریخ ۲۲ مهرماه سال جاری ابلاغ شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تاریخ ابلاغ طرح برابر مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، این طرح لازم الاجرا است و کلیه اقدامات شهرداری در خصوص توسعه و برنامه های اجرایی آن در چارچوب اسناد و مدارک ذیربط امکان پذیر است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با رعایت کامل جانبه های فنی،ضوابط و مقررات طرح جامع فارسان همچنین با همکاری موثر شورای اسلامی این شهر از طریق برنامه ریزی و تصویب طرح ها، موجبات تحقق اهداف مورد نظر طرح در افق برنامه فراهم شود.