شناسهٔ خبر: 157606 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تجدید میثاق مدیران و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید با شهدا و امام خمینی (ره)

دهه فجر مدیران و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید در پنجمین روز دهه مبارکه فجر با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید سعید غفوری رییس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به همراه مختار محمدی عضو هیأت مدیره شرکت مادر، مدیران کل و کارکنان ستادی و همچنین مدیران و کارکنان شرکت های عمران شهرهای جدید پرند، پردیس، اندیشه و مهستان به مناسبت دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با آرمان های آن امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته و ادای احترام کردند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در این مراسم با تأکید براینکه امروز با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این محل حضور یافتیم گفت: حضرت امام مردی بزرگ نه فقط برای کشور ما بلکه برای تمامی کشورهای جهان اسلام بود.

غفوری در این راستا با تأکید براینکه امام راحل کار بسیار عظیمی خصوصا برای شیعیان به انجام رسانده و کشوری که در یوق ابرقدرت های خارجی بود را آزاد ساختند گفت: این است که امروز ما نمونه و الگوی مثال زدنی برای تمامی کشورهای جهان در رهایی از چنگال ظلم و طاغوت به شمار می رویم.