شناسهٔ خبر: 157609 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان هواپیمایی کشور:

تمام حوزه‌های صنعت هوایی بدون کوچک‌ترین وابستگی فعال است

محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مولفه‌های صنعت هوایی ایمنی و امنیت است، افزود: این دو مولفه به وضوح مشخص است و در تمام حوزه‌های صنعت هوایی بدون کوچک‌ترین وابستگی در حال فعالیت هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در نشست افتتاح ۸ پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: امروز به‌دلیل وجود شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان در حوزه‌های منابع مالی دارای موانعی هستیم و این موارد جزو تأثیر گذار ترین آثار در صنعت هوایی هستند اما بدون کوچک‌ترین خلل روبه‌جلو قدم برمی‌داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تأکید کرد: در شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ تمام دنیا اذعان داشتند که بخش هوایی ایران با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد اما هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار با گام‌های بلند در حال ادامه حرکت‌های مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مولفه‌های صنعت هوایی ایمنی و امنیت است، افزود: این دو مولفه به وضوح مشخص است؛ در تمام حوزه‌های صنعت هوایی بدون کوچک‌ترین وابستگی در حال فعالیت هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح‌کرد: هرجا تحریم‌ها فروکش کرد به‌خاطر کار جهادی بود که تحریم‌ها بی‌اثر شد و امیدواریم به رضایت مردم از بخش هوایی با توسعه ناوگان، ارائه تسهیلات و... دست یابیم.