شناسهٔ خبر: 157628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان در نشست آموزشی جهاد تبیین:

جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است

نشست نشست آموزشی جهاد تبیین با محوریت روشنگری و بصیرت افزایی سیاسی و امید آفرینی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، با حضور بهمن سپهوند معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل، معاونین و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان نشست آموزشی جهاد تبیین با محوریت روشنگری و بصیرت افزایی سیاسی و امید آفرینی با همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری لرستان و پایگاه مقاومت ذوالفقار در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

در این نشست مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن ارائه گزارش عملکرد اظهار کرد: تبیین ریشه در تاریخ دارد و رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم و گوهر وجودی و ظرفیت‌های انسان بوده است.

وی ادامه‌داد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهم‌ترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی کردن برای این مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تصریح‌کرد: اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می‌دهند باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

در ادامه معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امید آفرینی در نظام باید مورد توجه همگان قرار گیرد، گفت: توجه به مقوله اقتصاد دو وجه دارد که یک وجه معرفی اقدامات و توطئه‌های دشمن و دیگری بیان دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین افراد جامعه است‌

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات آتی با دشمن شناسی شکل خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر قوت و اقتدار ملی است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قلب تپنده تمدن جهان اسلام است باید سالم، پرشور و باشکوه برگزار شود.