شناسهٔ خبر: 157717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده راهداری لرستان

افتتاح به مناسب ۴۵ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،جشن بزرگی با حضور خانواده های کارکنان راهداری استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، با حضور مهندس شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، اعضای شورای معاونین ، کارکنان اداره کل و خانواده های آنها جشن بزرگ انقلاب در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است و  قطعا یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرده همین نعمت انقلاب اسلامی است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم، آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن‌ها را ایجاد انگیزه مضاعف و افزایش روحیه کارکنان دانست و بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد.

گفتنی است این مراسم  با اجرای برنامه های شاد(موسیقی زنده محلی و پاپ، کمدی،...) برگزار شد و لحظات شادی را برای حضار رقم زد.