شناسهٔ خبر: 157769 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ملی زمین و مسکن

مالکی پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ملی زمین و مسکن با حضور مدیرعامل این سازمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم افتتاح پروژه‌های زیرساختی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان گفت: تحقق دولت الکترونیک مستلزم الکترونیکی شدن فرآیندهای فناوری اطلاعات و صدور مجوزهای الکترونیکی است و این امر یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن مالکی اجرای این پروژه‌ها در سازمان متبوعش را در راستای تداوم عملکرد خدمات‌رسانی و مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی توصیف کرد و افزود: در اجرای این پروژه‌ها همکاری تنگاتنگی با سازمان پدافند غیرعامل داشته‌ایم که این امر سبب شده تا امنیت داده‌ها و استانداردسازی فضاها با نهایت دقت و استاندارد انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اصلاح جانمایی و افزایش فضای فیزیکی را از مقولاتی عنوان کرد که در انجام پروژه‌های فناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مالکی ارزش داده‌های سازمان را غیرقابل قیمت‌گذاری دانست و اضافه کرد: ارزش این اطلاعات به مراتب بیش از ارزش سخت‌افزاری آنهاست زیرا از دست رفتن آنها باعث به زحمت افتادن مردم و ارباب رجوع ما خواهد شد.

در این مراسم همچنین مهدی منصوری سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن ارزش سخت‌افزاری این پروژه را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: افزایش توان پردازشی و ذخیره‌سازی و ارتقای جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات هم‌زمان با حفظ امنیت در سازمان ملی زمین و مسکن از اهداف اجرای این پروژه‌ها بود.

گفتنی است این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و مصطفی طزری معاون فنی و زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.