شناسهٔ خبر: 157787 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

کیانپور آیین برگزاری جشن باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مجید کیانپور مدیرعامل ، مدیران ستادی و استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و همچنین با حضور باشکوه همکاران ستاد مرکزی در سالن همایش‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این مراسم با تبریک عید مبعث و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) مایه عزت، افتخار و دلگرمی همه امت اسلامی در سراسر دنیا شده است.

کیانپور ادامه داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امروز شرکتی با قدمت و تاریخی درخشان با همکارانی سرزنده و فعال در توسعه و نوآوری است و در ارائه خدمات مطلوب مطابق با استاندارد ملی و بین‌المللی زبانزد است.

وی ادامه داد: همکاران ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای رشد و تعالی میهن، خدمتگزاری خدوم و تلاش‌گر هستند و بر اساس شرح وظایف خود خدمات مطلوبی را در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی نیروی انسانی بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و اولویت اصلی شرکت رفاه و رشد همکاران است و اگر توانسته‌ایم برنامه سالیانه شرکت را محقق کنیم تلاش تیمی بوده و از همه همکاران در سراسر کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

بنابراین گزارش در این مراسم از برترین‌های مسابقات فرهنگی نقاشی پدافند غیرعامل، مسابقه کتابخوانی و قهرمان- قاسم سلیمانی و همچنین نفرات برتر مسابقات ورزشی معرفی و توسط مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ارائه لوح و هدایایی ارزنده تقدیر و تجلیل شد.