شناسهٔ خبر: 157826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

کلنگ زنی و آغاز ۲ پروژه راهداری در بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت

کلنگ زنی به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی ۲ پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت در بخش درب گنبد با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، طی مراسمی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه، مسلم مرادی فرماندار، محراب رحیمی معاون راهداری اداره کل، روح اله مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت و دیگر مسئولین شهرستانی، ۲ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز شد. 

محراب رحیمی معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان لرستان درحاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه های آغاز شده در محور زانوگه-سیمره اشاره کرد و افزود: اصلاح پیچ ها و نقاط حادثه خیز در این محور با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی ادامه داد:  همچنین در نقاط پرتگاهی و پر تصادف این محور و در محدوده شرشره نصب نیوجرسی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت ایمن سازی در حال انجام است.

رحیمی بیان کرد: پروژه واریانت شرشره نیز در حال انجام بوده که انشاالله در ماه‌های آینده به اتمام خواهد رسید.

در حاشیه این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان از زحمات  اداره کل و همچنین  مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت تشکر و قدردانی کردند.