شناسهٔ خبر: 157830 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

جاده چالوس یک‌طرفه شد

اعمال محدودیت ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور را توضیح داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیش و آزادراه تهران – شمال محدوده تونل‌های شماره 12،11 و 13 و حدفاصل تونل شماره 16 تا 18 و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه خبر داد.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء، حدفاصل پلور تا گزنک، محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو گزارش شده است.

معصومی ادامه داد: محور فیروزکوه مسیر(جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و شهر فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت محدوده یوزباشی چای و حدفاصل منجیل تا رودبار دارای ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

معصومی در ادامه از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و محدوده‌های آبیک و محمدیه خبر داد و گفت: آزادراه تهران – قم محدوده‌های عوارضی اول و قیصرآباد دارای ترافیک سنگین است.