شناسهٔ خبر: 157868 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد؛

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های استان قزوین در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل به این استان سفر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به منظور بازدید و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های استان قزوین در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل به این استان سفر در پیش دارد.

وی به برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این سفر در مجموع ۷۲۳۴ واحد مسکونی شامل ۵۱۰۰ واحد مسکونی روستایی، ۳۶۲ واحد بازآفرینی شهری، ۱۲۲۲ واحد مسکونی انبوه سازی و ۵۵۰ واحد مسکونی خود مالکی در استان قزوین با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت (پویش خانواده مهدوی)، احداث راه اصلی به طول ۴.۵ کیلومتر،افتتاح ۲۲ پروژه راهداری از دیگر برنامه های سفر  وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین  است.

هاشمی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهم ترین پروژه های استان و کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پروژه های عمرانی و ساخت مسکن در استان از وضعیت خوبی برخودار هستند.