شناسهٔ خبر: 157874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونان استاندار بوشهر انجام شد؛

آغاز و افتتاح ۴ پروژه راهداری در شهرستان دیّر/ پیچ‌های جاشک ایمن می‌شود

افتتاح پروژه های دیر استان بوشهر هم زمان با هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور معاونان عمرانی و امور اقتصادی استاندار بوشهر، نماینده مجلس و دیگر مسئولان محلی ۴ پروژه راهداری شهرستان دیر با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان آغاز یا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) هم زمان با هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور معاونان عمرانی و امور اقتصادی استاندار بوشهر، نماینده مجلس و دیگر مسئولان محلی ۴ پروژه راهداری شهرستان دیر با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان آغاز یا افتتاح شد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین گفت: قطعه دوم تعریض و بهسازی پیچ های جاشک به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد.

وی بیان کرد: یکی از مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به استان، ایمن سازی پیچ های جاشک بوده که قطعه اول آن به طول ۳ کیلومتر شامل واریانت (مسیر) جدید اجرایی شده و بزودی آسفالت می شود که تکمیل آن، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای خواهد داشت.

اخترشناس از تعریض و بهسازی محور آبدان- دوراهک خبر داد و یادآور شد: این مسیر از محدوده های پرتصادف استان می باشد که تعریض و بهسازی آن با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قطعه اول تعریض و بهسازی محور ساحلی بردخون-دیر با اعتبار ۱۵ میلیارد و اصلاح تقاطع بردخون (میدان بردخون) با اعتبار ۶ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.