شناسهٔ خبر: 157877 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نشست و برخواست هواپیما روی باند ۱۱ فرودگاه امام خمینی(ره) تسهیل می‌شود

فرودگاه امام معاون بهره‌برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از شروع عملیات نصب ILS/DME باند ١١ فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه هر دو باند ٢٩ راست و ١١ چپ دارای دستگاه کمک ناوبری ILS خواهند شد و امکان نشست و برخاست هواپیماها در شرایط بد جوی در این فرودگاه سهل‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) محمدرضا فردی معاون بهره‌برداری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) از شروع عملیات نصب ILS/DMEباند ١١ شهرفرودگاهی امام‌خمینی (ره) خبر داد و گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه امام‌خمینی (ره) است که همزمان با عملیات استریپ سازی وعملیات بهسازی و روکش باند اصلی پروازی این فرودگاه در حال نصب است.

معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) افزود: با نصب این دستگاه هر دو باند ٢٩ راست و ١١ چپ دارای دستگاه کمک ناوبری ILSخواهدشد و امکان نشست و برخاست هواپیماها در شرایط بد جوی در این فرودگاه سهل‌تر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خرید و نصب دستگاه مذکور از سال ٩٨ مطرح بوده که نهایتاً با پیگیری‌های ریاست محترم هیئت مدیره ومدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) و همکاری مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران آغاز و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران انجام می‌شود. گفتنی است عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران انجام می‌شود.