شناسهٔ خبر: 157892 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبری داد؛

تحویل ۷ هزار و ۲۳۴ واحد شهری و روستایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در قزوین

قزوین وزیر راه و شهرسازی خبر داد که فردا شنبه در سفر به استان قزوین ۷ هزار و ۲۳۴ واحد شهری و روستایی نهضت ملی مسکن تحویل و واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، عازم قزوین می‌شود تا ضمن بازدید از پروژه‌های حوزه راهداری و راهسازی استان، در مراسم تحویل واحدهای شهری و روستایی نهضت ملی مسکن شرکت کند.

در این سفر در مجموع ۷۲۳۴ واحد مسکونی شامل ۵۱۰۰ واحد مسکونی روستایی، ۳۶۲ واحد بازآفرینی شهری، ۱۲۲۲ واحد مسکونی انبوه سازی و ۵۵۰ واحد مسکونی خود مالکی در استان قزوین با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

واگذاری ۱۱۱۹ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت (پویش خانواده مهدوی)، احداث راه اصلی به طول ۴.۵ کیلومتر و افتتاح ۲۲ پروژه راهداری از دیگر برنامه های سفر  وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین  است.

بذرپاش در این سفر از تقاطع قزوین_ الموت و روند اجرای این پروژه بازدید خواهد کرد.

واگذاری و بازدید پروژه های مسکن مردم(مهرگان) از دیگر برنامه‌های این سفر است.

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی، عملیات آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی(دهکده شهری) نیز آغاز می‌شود.

افتتاح پروژه های راهداری و عملیات خدمات زیربنایی (عظیمیه) استان نیز در برنامه سفر وزیر راه و شهرسازی به قزوین قرار دارد.

بذرپاش پس از حضور در جشن جوانی جمعیت، در جلسه شورای مسکن استان قزوین نیز شرکت خواهد کرد.

توجه و نظارت دقیق به کیفیت ساخت همواره مورد تاکید و از مطالبات جدی وزیر راه و شهرسازی از مدیران کل راه و شهرسازی در استان‌ها بوده است.

تحویل ۷ هزار و ۲۳۴ واحد شهری و روستایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در قزوین